Reklamasjon

Her på siden vil du se hvordan du kan reklamere for kjøp steg-for-steg. Du kan lese mer utfyllende om rettigheter og krav i våre betingelser.

Har varen feil eller mangler vil vi etter beste evne gjøre opp for det ved å sende deg nye varer, rette opp i feil og eller utbedre mangelen. Gi beskjed innen rimelig tid så finner vi en løsning sammen. Vi har laget en liten sjekkliste for deg her:

  1.  Når du mottar varen sjekk for feil med det samme. Feil kan inkludere fabrikasjonsfeil, manglende produkter osv.
  2. Har du grunn til å reklamere, må du kontakte oss snarest mulig. Ta bilder av feilen så vi kan ta en vurdering med det samme.
  3. Vi vil finne en løsning som er til det beste for begge parter og innenfor lovens rammer, og kontakte deg snarest med en løsning.

Du kan kontakte oss på [email protected]øybleier.no eller åpne en sak på vår dedikerte side for kundeservice.

Have no product in the cart!
0